KATEGÓRIÁK
UTOLJÁRA MEGNÉZETT
Pick Pack Pont
ppp  logo sarga small
HÍRLEVÉL
Nem akar lemaradni legújabb akcióinkról? Iratkozzon fel!
GLS CsomagPont
gls csomagpont
7170 termék közül
választhat áruházunkból!

Hűségpont FAQ

Hűségpont FAQ Gyakran feltett kérdések:

*Mi is az a "hűségpont"?

*Hogyan lesz nekem "hűségpontom"?

*"Hűségpont" és értéke:

*"Pontok" beváltásának menete:

*Kapok "pontot" a szállítási díj után?

*Kapok "pontot" az áfa összege után?

*Kapok "pontot" az akciós termékek után?

*Kapok "pontot" azért amit "pontal" fizetek ki?

*Korlátozva van mire használhatom a pontjaimat?

*Akciós terméket is vásárolhatok vele?

*Cégemnél gyűlnek a "pontok", saját részre is felhasználhatom?

*Elavulnak a "pontjaim", ha nem használom fel?

*Ha telefonon rendelek, is gyűlnek a "hűségpontjaim"?

*Használati feltételek (összefoglaló)

*Nem talál itt választ?







Mi is az a "hűségpont"?

Nem titkolt szándékunk ezzel az is, hogy elősegítsük az internetes vásárlás elterjedését, a Vásárlók körének bővülését, ami azt eredményezi, hogy még olcsóbbá teszi áruházunkat.
A használata nagyon egyszerű, amikor vásárol, az elköltött összeg alapján kap "pontokat" a WebÁruház rendszerben, ami egy virtuális "hűségpont" számlán gyűlik. Az így szerzett "pontokat" a jövőbeli vásárlásai alkalmával felhasználhatja, vagy tovább gyűjtheti belátása szerint.
Ezen felül, néha adhatunk "csak úgy" vagy bizonyos feltételek teljesülésekor "pontokat", például, ha részt vesz egy kérdőív kitöltésében.

Hűségpont csak regisztrált vásárlás esetében szerezhető, regisztrálatlanul történt vásárlás esetén, a Vásárló elesik a hűségpont megszerzésének lehetőségétől!



Hogyan lesz nekem "hűségpontom"?

A vásárláskori összegből* automatikusan (az összefoglaló szerint) kiszámításra kerül a kapható "hűségpont" mennyisége. Ezek a "pontok" hozzáadásra kerülnek a függőben lévő "pontjaihoz". Az aktuális függőben lévő "pontjait" (virtuális számláján lévő pénz) a webáruházba történt vásárlást után vagy a belépést követően, a "KILÉPÉS" gomb felett található "Beváltható hűségpontok száma:" mezőben tekintheti meg.
A "pontokat" halmozhatja is, mennyiségi megkötés nélkül, de vegye figyelembe, hogy évente 1x, december 20-án elévülnek, amiről december elején minden regisztrált vásárlónak értesítést küldünk függetlenül attól hogy feliratkozott a hírlevelünkre vagy sem, és ezért időben nem korlátlan a felhasználhatósága.

Az első vásárlás alkalmával kapott "hűségpont" összege nem használható fel kedvezményként, de a második vásárlástól számítva, mindig az előzőleg felhalmozott "hűségpont" összege felhasználható. Az aktuális vásárlás után járó "hűségpontok", csak a következő vásárlás során használhatóak fel.

Az egyenleg megtekintéséhez természetesen regisztrálva kell lennie, és be kell lépnie az áruházba!
* A szállítási díj nem számít bele a vásárlás összegébe (azért nem jár "pont").



"Hűségpont" és értéke:

Utolsó módosítás: 2011 január 20, csütörtök.

Jelenleg minden bruttó 100 Ft. elköltése után a SpiderShop jóváír Önnek 1 "pontot". Minden "pont" értéke, 1Ft. a következő vásárláskor.

Például: Termék ára: 100Ft. "Pontok" értéke: 1Ft.
Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen arányok változtatására, előzetes értesítés nélkül. Az itt megjelenő átváltási érték mindig az aktuális "pontértéket" mutatja!



"Pontok" beváltásának menete:

Amennyiben pozitív az egyenlege, akkor ezeket a „pontokat” felhasználhatja a SpiderShop-ban fizetésre.
A fizetésnél talál egy olyan mezőt, ahol bejelölheti, amennyiben be szeretné váltani, a virtuális számlán lévő „pontok” összegét, a kedvezményes vásárláshoz.
Folytassa a fizetési procedúrát, a jóváhagyási oldalon ott lesz a „pontok” száma, ami beváltásra kerül és a rendelés kiegyenlítésére lesz fordítva. Amennyiben jóváhagyja, a rendelést akkor a „pontok” levonásra kerülnek és a „Hűségpont” egyenlege 0-ra frissül,
amennyiben a "Hűségpont" értéke kevesebb mint a vásárolt áru értéke. Ha a "Hűségpont" értéke több mint a vásárolni kívánt termék ára, akkor csak a termék áráig történik levonás a "Hűségpontjaiból", a többi megmarad a virtuális számláján, mely a  későbbi vásárlásakor felhasználható.
A számlán, amit a termékhez kap, kedvezményként lesz feltüntetve a felhasznált „hűségpont” Forintosított értéke! (Amennyiben cégnek szokott vásárolni, de saját javaira szeretne fordítani a „hűségponttal” elért összeget, olvassa tovább a FAQ-t, és megtalálja a lehetőséget!)



Kapok "pontot" a szállítási díj után?

Nem. A "pontok" számolásakor a szállítási díj összege nem adódik hozzá, csak a vásárolt termékek ára!
Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen érték megváltoztatására, előzetes értesítés nélkül.




Kapok "pontot" az áfa összege után?

Igen. A "pontok" számolásakor az ÁFA összege is hozzáadódik, a vásárolt termékek bruttó ára alapján számoljuk.

Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen érték megváltoztatására, előzetes értesítés nélkül.



Kapok "pontot" az akciós termékek után?

Igen.
Az akciós termék után is ugyanúgy jár a "hűségpont".
Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen érték megváltoztatására, előzetes értesítés nélkül.




Kapok "pontot" azért amit "pontal" fizetek ki?

Igen. Amikor "hűségponttal" (is) fizet, az árú teljes, kedvezmény nélküli vásárlási értéke után, ugyanúgy jár a "pont".



Korlátozva van mire használhatom a "pontjaimat"?


Jelenleg semmilyen korlátozás nincs, bármelyik termék megvásárlására felhasználhatja a "hűségpontjait"!
Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen érték megváltoztatására, előzetes értesítés nélkül.



Akciós terméket is vásárolhatok vele?

Jelenleg semmi akadálya, hogy akár akciós terméket is "hűségponttal" egyenlítse ki!
Megjegyzés:
fenntartjuk a jogot ezen érték megváltoztatására, előzetes értesítés nélkül.




Cégemnél gyűlnek a "pontok", saját részre is felhasználhatom?

Igen. Természetesen megteheti, hogy cégnévre és a cég címére vásárol folyamatosan, és az összegyűlt "hűségpontokat", amikor fel akarja használni, a szállítást a saját lakhelyére kéri (esetleg a számlát is saját névére kérheti szükség szerint).
Megjegyzés:
A számlán, amit mellékelünk, minden esetben fel van tüntetve mint kedvezmény, a levásárolt "pontok" értéke, döntésén múlik, hogy ezt a cégnél számolja el, vagy saját javait növeli vele.




Elavulnak a "pontjaim", ha nem használom fel?

Igen. Évente 1x fel kell használnia a "hűségpontjait", ha nem akarja hogy elvesszenek. Minden év december 20-án a fel nem használt pontok törlődnek, de erről december elején minden regisztrált vásárlónak értesítést küldünk függetlenül attól hogy feliratkozott a hírlevelünkre vagy sem, hogy legyen lehetősége az esetlegessen fel nem használt pontokat egy új vásárlással felhasználnia. Mennyiségileg semmilyen korlát nincs a gyűjthető "pontszámokat" illetőleg.
Megjegyzés:
fenntartjuk a jogot ezen érték megváltoztatására, előzetes értesítés nélkül.




Ha telefonon rendelek, is gyűlnek a "hűségpontjaim"?

Nem. A "hűségponttal" elsősorban az internetes rendeléseket szeretnénk, még elterjedtebbé tenni, telefonos rendelés esetén nincsen lehetőség "pontjóváírásra", sem levásárlására.
Megjegyzés:
ez a szabály nem rúgható fel, "nincs netem" vagy "nem tudok belépni" esetén sem!




Használati feltételek (összefoglaló)

  • A "hűségpontok" gyűjtéséhez mindenképp regisztrált tagnak kell lennie a SpiderShop-ban.
  • A "hűségpontok" kizárólag Online vásárláskor gyűlnek, és Online lehet felhasználni őket a SpiderShop-ban.
  • A "hűségpontok" nem visszatéríthetőek, és nem ruházhatók át más tagra.
  • A "hűségpontok" többszörös regisztráció esetén sem vonhatók össze.
  • A "hűségpontok" azonos regisztráción belül más címre szállítással vagy más névre számlázással is felhasználhatók.
  • A "hűségpontok", amit felhasznált rendelésékor, de a rendelést visszamondja valamilyen okból, nem térül vissza, (elveszett) nincsen mód a jóváírásra.
  • A "hűségpontokból" levonásra kerülhet az át nem vett rendeléssel adódott egyéb járulékos költség (pl: szállítási díj).
  • A "hűségpontok" számításkor a szállítási költség nem számít bele.
  • Megjegyzés: fenntartjuk a jogot ezen érték megváltoztatására, előzetes értesítés nélkül.

  
Nem talál itt választ?


Amennyiben a fentiekben nem talál választ a felmerült kérdésére, írjon nekünk az „Információk” -  Kapcsolatfelvétel oldalon, és igyekszünk kielégítő választ adni. (Lehetőleg minél részletesebben írja körül a problémát.)

Az oldal sütiket (cookie) használ az autentikációhoz, navigációhoz és egyéb funciókhoz. Az oldal használatával hozzájárul, hogy a weboldal ilyen típusú sütiket helyezzen el az Ön eszközén.