KATEGÓRIÁK
UTOLJÁRA MEGNÉZETT
Pick Pack Pont
ppp  logo sarga small
HÍRLEVÉL
Nem akar lemaradni legújabb akcióinkról? Iratkozzon fel!
GLS CsomagPont
gls csomagpont
6386 termék közül
választhat áruházunkból!

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

 
(Általános Szerződési Feltételek továbbiakban ÁSZF) 

1. A Szerződési Feltételek alapfogalmai

1.1 Szolgáltató adatai

Cégnév: Gáspár és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató Szervező Betéti Társaság    
Rövidet cégnév: Gáspár Bt.
Ország: Magyar
Irányítószám: 1214
Város: Budapest
Utca / Házszám:  Zrínyi u. 3.
Telefonszám: +36-20/9457-099
Fax szám: +36-1/278-0224
Email cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Adószám:  28248035-2-43
Cégjegyzékszám:  0106115764
Cégjegyzéket vezető bíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Működési engedély száma: VII-29263/2011, VII-36135-1/2015
Nyilvántartásba vevő jegyző: Dr. Szeles Gábor, Budapest XXI.
Bankszámlaszám: 12012156-00161148-00100002
Személyes átvétel címe és ideje: 1211 Budapest, Varrógépgyár u. 8-10. földszint 15. H-P. munkanapokon, 
telefonos időpont egyeztetést követő időpontban. 
(Csepel Központi Irodaház)
Kapcsolattartó: Gáspár János
Kapcsolattartó telefonszáma: +36-20/9457-099
Kapcsolattartó e-mail címe: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Tárhely szolgáltató: MediaCenter Hungary Kft. 6000 Kecskemét,
Sosztakovics u. 3.
Tárhely szolgáltató elérhetőségei: Telefon:+36-76/575-023 
E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


1.2 A Vásárló

Aki a webáruház szolgáltatást igénybe veszi, azaz a webáruház internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

1.3 A Szállító

A Szolgáltató saját futárja, vagy a Szolgáltató által megbízott szállítmányozó futárszolgálatok: 

- GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 
  2351 Alsónémedi - Északi Ipartelep, GLS Európa u. 2. 
  Tel.: +36-29/886-670
  Fax.: +36-29/886-610
  E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

- Sprinter Futárszolgálat Kft. (Pick Pack Pontos szállítás)

  1097 Budapest, Táblás u. 39.
  Tel.: +36-1/8036-300
  E-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


2. Webáruház Szerződési Feltételek célja

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház (SpiderShop.hu) szolgáltatással, és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
Az ÁSZF a Szolgáltató, és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

2.1 Az ÁSZF közzététele

Az ÁSZF és az Adatvédelmi nyilatkozat Vásárló által történő elfogadása a Webáruház szolgáltatás igénybevételének, az az áru, szolgáltatás igénybevételének az előfeltétele. 

2.2 Az ÁSZF hatálya

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-t részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a Szolgáltató a Webáruház szolgáltatást biztosítja.

2.3 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya

A Szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (Internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Szolgáltató azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el. A Magyar Köztársaság területén kívüli, illetve egyéb címre történő szállítás tehát nem lehetséges, minden ilyen megrendelés érvénytelen.

3. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai 

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az Webáruházon keresztül eljuttatja hozzánk. A rendszer a megrendelést követően küld egy automata visszaigazoló e-mailt, amely tájékoztatja arról, hogy a megrendelés beérkezett a rendszerbe, és egyúttal a megrendelés megerősítésére vonatkozó linket is, melyre való kattintással megtudja erősíteni a vásárlási szándékát amennyiben valóban Ön küldte el a megrendelést hozzánk, a rendelés alkalmával megadott e-mail címről. Az áruházi rendszer által küldött automata visszaigazolás, nem minősül a Szolgáltató (Gáspár Bt.) által a megrendelés elfogadásának, és így még nem jött létre a szerződés! A megrendelése általában akkor lép életbe (a szerződés létrejötte), ha az online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazoljuk, és tájékoztatjuk a termék kiszállításának vagy átvételi lehetőségének várható időpontjáról. 


Az ÁSZF 1.1 pontjában olvasható elérhetőségeinken jelezheti szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. A Gáspár és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató, Szervező Betéti Társaság (SpiderShop.hu) és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. 

A termékoldalakon található árak: az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltoztatatás jogát minden előzetes bejelentés nélkül fenntartjuk.


A termékoldalakon található termék leírások és fotók, csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. 
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért, a rendszerben előforduló esetleges hibákért, semmilyen felelősséget nem vállalunk! 


4. Az elállás/felmondás joga 

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kormányrendeletben részletesen
rögzített feltétel nélküli elállás/felmondás jogával.

Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat/felmondhat, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozatának elküldésével jelezheti. 
 

4.1 Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog: 

a) A felmondási jog hiánya a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében

A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

b) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ.

c) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

E kivételszabály körébe a fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó egyedi utasításai alapján egyediesített módon vagy kifejezett kérésére előállított termékek tartoznak.

d) Az elállási vagy felmondási jog hiánya romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

A gyorsan romlandó termékek körébe tartoznak például a vágott virág.

e) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

f) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

g) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.

h) Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

i) Az elállási vagy felmondási jog hiánya lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

Hang- és képfelvételek (CD, DVD), valamint a számítógépes szoftverek kapcsán a Korm. rendelet azt fogalmazza meg, hogy a fogyasztó akkor nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a csomagolást már felbontotta (felbontatlan csomagolás esetén természetesen az átvételtől számított 14 napon belül gyakorolható az elállási jog). A csomagolás felbontása esetén ugyanis lehetővé válik a fogyasztó számára a szerzői jogi védelem alá eső termék használata, valamint többszörözése is, amely sértené a szerzői jog jogosultjának érdekeit.

j) Az elállási vagy felmondási jog hiánya hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében.

Az előfizetéses szerződések tekintetében ugyanakkor az általános szabályok szerint gyakorolható a – jövőre nézve hatályos – felmondási jog.

k) Az elállási vagy felmondási jog hiánya nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.

l) Az elállási vagy felmondási jog hiánya lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

m) A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási/felmondási jogát.

Ilyen például az internetes felületről megvásárolható (letölthető) játék, zene, háttérkép stb.

Nyilatkozat-minta

A fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja ezen nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

Nyilatkozatminta letöltése: kattintás ide
 

A Vásárlói átvétel dátumát bizonyíthatja például a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. 

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről értelmében a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik. Csomagpontokat szerződött vállalkozók működtetik, csomag visszajuttatása csak a cég telephelyére lehetséges: Gáspár Bt. 1211 Budapest, Varrógépgyár u. 8-10. fszt. 15. 

A vitás esetek elkerülése végett a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról a Szolgáltató fényképet készíthet. Elállásnál a Gáspár és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató, Szervező Betéti Társaság kötelességet vállal a Vevő által kifizetett teljes összeg (vételár) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belüli visszatérítésére. 

Társaságunk követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, illetve a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

5. Szavatosság - Jótálás

A Gáspár és Társa Kereskedelmi és Szolgáltató, Szervező Betéti Társaság szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, 151/2003. (IX. 22.) a 6:159. § (2), 6:166. §, 6:157. § (1) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.
Jótállás csak tartós használati cikkekre, például nyomtatóra, számítógépre vonatkozik, ami általában 1 év, kivéve, ha a gyártó másképpen nyilatkozik. A Vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását Webáruházunk felé a következő elérhetőségeken:


E-mailbe:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Telefonon: +36-20/9457-099 

Levélben: 1211 Budapest, Varrógépgyár u. 8-10. fszt. 15.

Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét, a vételár csökkentését vagy a vételár-visszatérítési igényét (ún. elállást). 
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben Társaságunk nem jelölte meg a leértékelés okát, illetve a termék azon részére vonatkozóan, amely nem volt hibás, vagy hibás volt, de erről a fogyasztó nem tud(hat)ott.

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleleteket 
IDE KLIKKELVE tekintheti meg.
 

6. Jogviták

Szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, Szerződő Felek a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a valóságnak megfelelő képet és leírást helyezzenek el az oldalon. Egyes típusok esetében előfordulhat, hogy a képen látható, illetve a valós termék eltér egymástól, melyért felelősséget nem tudunk vállalni. 
2015. szeptember 11-től a fogyasztóvédelmi törvény
1997. évi CLV. törvény, röviden: Fgytv.) megváltozott.

(1a) * A tájékoztatásnak fogyasztói jogvita esetén ki kell terjednie a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testületekhez való fordulás lehetőségére, valamint tartalmaznia kell a békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. A békéltető testületekről történő tájékoztatási kötelezettséget világosan, érthetően és könnyen elérhető módon kell teljesíteni, internetes honlappal rendelkező vállalkozás esetén a honlapon, honlap hiányában az általános szerződési feltételekben, általános szerződési feltételek hiányában pedig külön formanyomtatványon. Üzlettel rendelkező vállalkozás esetén az e bekezdés és az (1) bekezdés szerinti tájékoztatást jól láthatóan és olvashatóan kell megadni.
 


 (8) * A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. 

A Gáspár Bt. a fogyasztói jogvita rendezése érdekében, igénybe veszi a Békéltető Testületi eljárást. 

A békéltető testületek elérhetőségei 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

                    Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

                    Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei 
Békéltető Testület


Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

                Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Győr-Moson-Sopron Megyei 
Békéltető Testület


Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei 
Békéltető Testület


Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Komárom-Esztergom Megyei 
Békéltető Testület


Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei 
Békéltető Testület


Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
                    Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

 


7. A fogyasztói jogviták online rendezése:

Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, a következő honlapon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését online: Online vitarendezés

Ehhez szüksége lesz honlapunk e-mail címére is, ami az 
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

A jogviták online rendezése esetében a két félnek közös megegyezéssel kell kiválasztania a vitarendezési testületet. Mindegyik vitarendezési testületnek saját eljárási szabályai vannak. A vitarendezési eljárás általában egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb, mint bírósághoz fordulni.
 Vitarendezési testületek

Az eljárásnak 4 fő szakasza van, melyek mindegyik online végezhető: 

  1. Panasz benyújtása
  2. A vitarendezési testület kiválasztása közös megegyezéssel
  3. Panaszkezelés a vitarendezési testület által
  4. Eredmény és a panasztételi eljárás lezárása
8. A megrendelés folyamata és a vásárlás feltételei, az interneten keresztül történő megrendelés esetén

A Webáruház felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára. A menüpontok segítségével könnyedén navigálhat a Webáruházban. 

A Webáruházban található termékek között a KATEGÓRIÁK megnevezés alatt található megnevezett termék kategóriák menüpontok segítségével böngészhet. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott a kiválasztott termékre kattintva, megtekintheti a termékek rövid leírását, bruttó árát, egyéb választható tulajdonságait stb... A "Kosárba" jelre kattintva a terméket a kosárba helyezheti. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt lévő számok segítségével, vagy "Következő" az "Előző" illetve az "Elejére" "Végére" feliratokra kattintva lapozhat.  


Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére, a termék nevére vagy a "Bővebben" feliratra. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről rövid tájékoztatást, illetve amennyiben van a termékhez részletesebb leírás, akkor a „Részletes leírás” menüszalagra kattintva kaphat teljesebb értékű információt. 

Az "Akciós termékek" kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a "készlet erejéig" megjelölés.

Lehetőség van keresésre is. Keresés esetén csak a kereső szót kell megadnia, és ha valamely termék megfelel ennek, akkor a rendszer megjeleníti. A keresés eredményeképpen a termékek ugyan úgy jelennek meg, mint a termékek menüpont esetén. Amennyiben a keresett termék közül több található és nem fér ki egy oldalra (pl. más-más gyártó), ugyan úgy lehetőség van lapozásra és a termék részletes tulajdonságainak megtekintésére is mint a termék menüpontok esetén. 

A kosár tartalmát a "Kosár" menüpont segítségével is ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha a megrendelés mellett dönt, kattintson a "Megrendelés" gombra. 


8.1 Megrendelés - vásárlás

Megrendelésekor meg kell adnia az adatait, amelyek szükségesek a számla kitöltéséhez, a kapcsolattartáshoz illetve szállítás lebonyolításához. Ezeket az adatokat az adatlapon megadhatja úgy, hogy nem regisztrál a rendszerünkben (vásárlás vendégként), amennyiben a későbbiekben nem tervez vásárlást, vagy regisztrál, és ilyenkor a rendszer tárolja az adatait, hogy a legközelebbi vásárlás alkalmával, email címével és az Ön által megadott jelszóval belépve, a szokásos módon, egyéb adatbekérés nélkül egyszerűen vásárolhasson.

A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár! 

Ha Ön regisztrált Vásárló, de elfelejtette jelszavát, akkor használja az „Elveszett jelszó?” menüpontot. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor ez után az Ön által megadott email címre elküldünk egy automatikusan generált új jelszót.

Bejelentkezés után az új jelszavát módosíthatja a "Saját adataim" -> "Ügyfél adatok" menüpontban. 

A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli semminemű felelőség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy illetéktelenek számára bármely okból, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.


8.2 Belépés:

Belépést a "Belépés" ablak segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belép gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az "Üdvözöljük és az Ön neve" felirat, a "Kedvenceim" felirat zárójelben az Ön által korábban kedvencként megjelölt termékek számával. A szövegre kattintva megtekintheti a termékeket, így keresés nélkül gyorsabban a kosárba helyezheti új vásárlása alkalmával kedvenc termékeit.

Megjelenik még a "Saját adataim" felirat, ahol szükség esetén ellenőrizheti, illetve módosíthatja adatait, megtekintheti korábbi rendeléseit.

Megjelenik még a "Kilépés" gomb, mely segítségével elhagyhatja a Webáruházat. 
 
 


8.3 Megrendelés - Fizetés

Az Ön által megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával tudja vásárlói kosarába helyezni. Ha még szeretne vásárolni, akkor a folytatás gombra kattintva tudja folytatni megrendelését.
Ha megrendelni szeretné a korábban kosárba helyezett terméket, a "Megrendelés" gombra kattintva eljut a 


"1. Számlázási-Szállítási adatok -> 2. Szállítási módok -> 3. Fizetési módok -> 4. Rendelés feladása" oldalakra, és minden oldalon ki kell választania az Önnek legmegfelelőbb lehetőségeket. A beállítások végén megjelenik az Ön megrendelésének összes adata, melyet ellenőriznie kell, valamint ezen a ponton kell megadnia azt a napközbeni időpontot, amikor alkalmas Önnek az áru átvétele. Ha minden rendben van, akkor a "Megrendelés" gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését. 

Véglegesítés után, felugrik egy figyelmeztető ablak, ami arra figyelmeztet, hogy Ön kap automatikus megrendelés visszaigazolást a rendelés folyamán megadott email címre, ahol is a "Megerősítem a rendelést!" linkre kattintva meg kell erősítenie rendelését. Erre a funkcióra biztonsági szempontból van szükség, hogy véletlenül se rendeljen Ön helyett más, amely rendelésről Ön nem tud.


Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A megrendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a "Saját adataim -> Megrendelés adatai" menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit az adott áruházba elküldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható. 


9. Hűségpont
  • A "hűségpontok" gyűjtéséhez mindenképp regisztrált tagnak kell lennie a SpiderShop.hu Webáruház-ban.
  • A "hűségpontok" kizárólag Online vásárláskor gyűlnek, és Online lehet felhasználni őket a SpiderShop.hu Webáruház-ban.
  • A "hűségpontok" nem visszatéríthetőek, és nem ruházhatók át más tagra.
  • A "hűségpontok" többszörös regisztráció esetén sem vonhatók össze.
  • A "hűségpontok" azonos regisztráción belül más címre szállítással is felhasználhatóak.
  • Azok a "hűségpontok", amiket felhasznált a vásárlása alkalmával, (de bármilyen okból a rendelését visszamondja) nem térülnek vissza, (elveszetek) nincsen mód a jóváírásukra.
  • A "hűségpontokból" levonásra kerülhet az át nem vett rendeléssel adódott egyéb járulékos költség (pl.: szállítási díj).
  • A "hűségpontok" számításakor a szállítási költség nem számít bele.
  • Megjegyzés: fenntartjuk a jogot a "Hűségpont" rendszer megváltoztatására, minden előzetes értesítés nélkül.
  • A Hűségpont programmal kapcsolatban bővebben a "Hűségpont FAQ" linkre kattintva tájékozódhat.
  • Megjegyzés: minden év december 20-án fenntartjuk a jogot "hűségpont" rendszer megváltoztatására vagy megszüntetésére, minden előzetes értesítés nélkül.
10. Garanciális feltételek a tonerekre, patronokra, nyomtatókazettákra vonatkozólag 

* A hibás tonerek, patronok, illetve nyomtatókazetták garanciális cseréjére, illetve
   javítására, szükség van egy minta nyomatra "tesztoldal", amit a hibás kellékkel
   nyomtattak, és látható rajta a hibajelenség!


* A hibás kelléket, a minta nyomattal és a vásárlást igazoló számlamásolattal postai vagy
   egyéb úton juttassák el részünkre.


* Az utánvéttel, vagy portóval feladott csomagot nem fogadjuk el! 
   Garanciális hiba esetén az oda-vissza szállítás költségét Budapesten belül átvállaljuk, mert
   Cégünk vállalja a garanciális a nyomtatókellékek egyeztetett időben való ingyenes
   oda-vissza szállítását. 
   Vidéki Ügyfeleinknek csak a hibás nyomtatókellék hozzánk való eljuttatásáról kell
   gondoskodnia a saját költségén, viszont jogos reklamáció esetén a nyomtatókellékek
   visszajuttásának költségét Cégünk átvállalja. 

* A hozzánk eljuttatott terméket, annak bevizsgálása után, (amennyiben megállapítást
   nyert, hogy hibás a termék) díjmentesen cseréljük. A bevizsgálás átlagos ideje 14 nap. 
   Nem cserélhető az a nyomtatókellék, amely töltöttségi szintje 50%-nál alacsonyabb
   (50%-nál többet nyomtattak vele).


11. Szállítási díjak, Fizetési feltételek: 

Szállítási díjakról és fizetési feltételekről, a "Szállítás és fizetés" menüpontban tájékozódhat.

Átutalással (halasztott fizetési mód) fizetési mód választásakor: késedelmes teljesítés esetén, a követelés érvényesítésével járó többletköltség, a vevőt terheli!

Cégünk kinnlevőségeinek behajtására behajtócég segítségét vesszük igénybe!


Az ÁSZF utolsó módosításának dátuma: 2018. március 21.       
Az ÁSZF letöltéséhez vagy nyomtatásához klikk ide: pdf

Az oldal sütiket (cookie) használ az autentikációhoz, navigációhoz és egyéb funciókhoz. Az oldal használatával hozzájárul, hogy a weboldal ilyen típusú sütiket helyezzen el az Ön eszközén.